تابلوسازی یک فرصت جهت معرفی و تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف محسوب می شود. در واقع مشاغل برای آنکه نشان دهند، در چه نوع حرفه ای در حال فعالیت هستند، نیاز به نصب تابلوی تبلیغاتی در سردرب مغازه، فروشگاه، کارخانه، شرکت، غرفه و غیره دارند. مراکز خدمات تابلوسازی تبلیغاتی فعالیت خود را در این حوزه به صورت اختصاصی آغاز نموده اند.

گروه تابلوسازی راما با استخدام پرسنل فنی مجرب و توانمند توانسته فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ تابلوسازی تبلیغاتی به سبک های مدرن و دیجیتالی ادامه دهد.

سفارش تابلوسازی حروف برجسته

سال های اخیر شاهد تغییرات قابل توجهی در حوزۀ فناوری تابلوسازی تبلیغاتی در سطح جهان می باشیم. تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی تابلوسازی استیل، پلاستیک، فلزی، کامپوزیت، فلکسی، ال ای دی ثابت و روان از جمله انواع تابلوسازی رایج در کشور محسوب می شوند. در همین راستا از ایدۀ تابلوسازی حروف برجسته برای افزایش جلوۀ تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کنند. تا کنون در سطح جهان، تابلوهای تبلیغاتی متعددی را با متریال مختلف چون فلز و پلاستیک به سبک حروف برجسته با جلوه های نورپردازی مشاهده کرده اید. این سبک از تابلوهای تبلیغاتی بسیار خاص است را می توانید در نمونه کارهای تابلوسازی استیل، پلاستیک یا گلاس ، چلنیوم و کامپوزیت با طرح های متنوع و قیمت مناسب مشاهده نمائید.

توجه داشته باشید، هنگام سفارش ساخت تابلوهای تبلیغاتی، ابعاد محل نصب تابلو و نحوۀ برق رسانی جهت نورپردازی تابلو در نظر گرفته شود.

قیمت اجرای تابلوسازی توسط  تابلوساز به ابعاد، کیفیت جنس و نوع اجزای تشکیل دهندۀ تابلو، سیستم نورپردازی و منبع تغذیه بستگی دارد. بنابراین متناسب با میزان بودجه ای که جهت ساخت تابلوی تبلیغاتی در نظر گرفته اید، می توانید سفارش خود را توسط گروه تابلوسازی راما ثبت کنید. راما بیلبورد با تهیۀ انواع تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی، قادر به اجرای انواع تابلوسازی با طول عمر بالا و قیمت ارزان می باشد.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 794
نمایش همه
علاقه مندی ها ()