انواع تابلوها در تابلو سازی

تابلو چلنیوم

 تابلو چلنیوم ها از فلز چلنیوم که از مشتقات آلومینیوم است به تولید می‌رسد حروف این تابلو از جنس آلومینیوم بوده و این تابلو دارای نورپردازی در حروف میباشد تابلو چلنیوم ها از انواع جدید تابلو ها در تابلوسازی می باشد که دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی بوده و می تواند برای دکوراسیون های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

 تابلو استیل

تابلو استیل ها از انواع دیگر تابلوهایی است که در تابلو سازی با روش متفاوتی به تولید می‌ رسد ، تابلو استیل همانطور که از نامش مشخص است دارای حروفی استیلی می باشد و این حروف تنوع بسیار کمی دارند و اغلب برای تابلو های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند . از معایب تابلو استیل ها تنوع کم در طرح و رنگ بوده و از مزایای این تابلو می توان به مقاومت و ماندگاری بسیار زیاد آن اشاره کرد.

 تابلو ال ای دی

تابلو ال ای دی ها در انواع تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی متحرک یا روان به تولید می‌رسد که در تابلو ال ای دی های ثابت کلمات یا متن تابلو به صورت ثابت بوده و تغییر پیدا نمی‌کند اما تابلو ال ای دی روان دارای تصاویر متحرک بوده و می توان از انیمیشن نیز در تابلو استفاده کرد همچنین در زمان دلخواه می‌توان متن تابلو روان را تغییر داد و این تابلوها در مراکز مختلفی مشاهده می‌شود و از انواع رایج ترین تابلوها در تابلو سازی به شمار می رود. مرکز تابلو سازی تکاور از مراکز معتبر در بخش تابلو سازی است که انواع تابلوهای بسیار با کیفیت را در تنوع بالا به تولید میرساند برای سفارش انواع تابلوها مانند ساخت تابلو پلکسی به سایت مرکز تابلوسازی تکاور مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

 تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 834
نمایش همه
علاقه مندی ها ()