انواع تابلو ال ای دی ثابت

از مهمترین ویژگی های انواع تابلو ال ای دی ثابت می توان به افکت های زیبا و رقص نور در آن ها اشاره کرد که در کنار مزایایی همچون مصرف بهینه انرژی، تغییرات ساده و کم هزینه، ضد آب، ضد ضربه، امکان نصب در محیط های باز، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، نصب آسان و بسیاری موارد دیگر سبب شده این تابلوها همچنان طرفداران بسیار زیادی داشته باشند. انواع تابلو ال ای دی ثابت برحسب نوع طراحی و متریال مصرفی در دو دسته انواع تابلوهای کتیبه ای و برشی قرار می گیرند. فناوری و تکنولوژی طراحی انواع تابلو ال ای دی ثابت در مقایسه با دیگر تابلوهای تبلیغاتی بسیار ساده تر است،بدین صورت که دور تا دور طرح را با استفاده از لامپ های ال ای دی چیدمان می کنند و سپس با استفاده از لیزر CNC محل قرار گیری لامپ ها را سوراخ کرده و کار مونتاژ آن ها را آغاز می کنند. 

شرکت تابلو ساز اچ دی از باسابقه ترین مجموعه های طراحی و اجرای انواع تابلو ال ای دی ثابت و باکیفیت در طرح های زیبا و خلاقانه با مناسب ترین قیمت است، که همواره با عرضه زیباترین و مناسب ترین تابلوها توانسته مورد اعتماد مشتریان این بازار قرار بگیرد.

فروش تابلو ال ای دی ثابت با مناسب ترین قیمت

گروه تبلیغاتی تابلوساز اچ دی از مجموعه های فعال و قدیمی در زمینه طراحی و فروش تابلو ال ای دی ثابت با مناسب ترین قیمت به همراه دیگر تابلو های تبلیغاتی باکیفیت و بادوام است، که در زمینه طراحی و تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی نظیر ساخت تابلو چلنیوم ، تابلو ال ای دی روان، تابلو پلکسی، تابلو کامپوزیت و غیره در بالاترین سطح کیفی فعالیت می کند، و با عرضه تابلوهای باکیفیت و جذاب توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را پشتوانه اعتبار خود در این بازار رقابتی قرار دهد. 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()