تابلوسازی از جمله محبوب ترین روش هایی است که جهت امورد تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه همچون گذشته می توان از نزدیک مزایای کاربرد تابلوهای تبلیغاتی را در سطح بازار مشاهده نمود. جهت  تابلوسازی تبلیغاتی از روش و متریال مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آنها دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند.

گروه تابلوسازی راما چندین سال است که فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ طراحی و تابلوسازی تبلیغاتی آغاز نموده است و همواره تلاش دارند متناسب با پیشرفت تکنولوژی بتوانند از روش های جدیدتری جهت ساخت تابلوی چشمگیرتر استفاده نمایند.

انواع روش تابلوسازی تبلیغاتی

امروزه روش های متعددی در زمینۀ طراحی و ساخت تابلو به کار گرفته می شود، تا به وسیلۀ آنها بتوانند افراد بیشتری را به سمت کسب و کار خود علاقه مند سازند. در ادامۀ مقاله تلاش می کنیم به معرفی برخی از روش های تابلوسازی رایج در سطح کشور اشاره نمائیم که عبارتند از تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی کامپوزیت، تابلوسازی فلکسی، تابلوسازی استیل، تابلوسازی پلاستیک، تابلوسازی نئون و تابلوسازی فلزی می باشند.

خلاقیتی که در تابلوسازی تبلیغاتی مدرن توسط تابلوساز شاهد آن می باشیم، نحوۀ طراحی تابلوهای تبلیغاتی به صورت سه بعدی و حروف برجسته می باشند. امروزه این سبک از تابلوهای تبلیغاتی طرفداران زیادی دارد چون چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند و امکان استفاده از هر ترکیب رنگی در تابلوسازی حروف برجسته وجود دارد.

قیمت تابلوسازی به عوامل متعددی چون جنس متریال، سبک طراحی و ابعاد آن بستگی دارد. از این رو افرادی که قصد سفارش تابلوسازی دارند، می توانند متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، از مزایای این محصول کاربردی بهره مند شوند.

جهت سفارش تابلوسازی تبلیغاتی سه بعدی می توانید با طراحان گروه تابلوسازی راما تماس بگیرید.

 

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()