اگر شما قصد خرید تابلو دارید باید به خوبی مدل ها و طرح های تابلو ها را از هر نظر بررسی کنید و مناسب بودن آنها را با نوع دکوراسیون داخلی تان در نظر داشته باشید. اگر به خوبی نکاتی که مربوط به خرید تابلو می‌ باشد را رعایت کنید می ‌توانید بهترین تابلو را برای دکوراسیون داخلی خود خریداری کنید. دکورافیس ارائه دهنده انواع تابلوهای مدرن و جذاب می باشد که شما می توانید بین مدل های متنوع تابلوهای دکورافیس یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید که زمان  خرید تابلو باید به قیمت آنها هم نیز دقت داشته باشید.

نکاتی در مورد خرید تابلو اینترنتی

یکی از مهمترین نکاتی که زمانی خرید تابلو باید به آن دقت داشته باشید اندازه تابلو می باشد. برخی از تابلوها اندازه بزرگی دارند و شما نمی توانید آنها را در محیط های کوچک نصب کنید. به همین دلیل اگر به صورت اینترنتی می خواهید از دکورافیس خرید تابلو را انجام دهید ابتدا باید اندازه آن را به خوبی بررسی کنید. هر یک از کارشناسان فروش دکورافیس اندازه تابلوها را به طور کامل و دقیق در قسمت زیرین تابلو ثبت کرده اند تا شما با اطلاعات و آگاهی بیشتری اقدام به خریداری تابلو نمایید. همچنین شما می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان مشورت کنید و اندازه دقیق تابلوها را از آنها بپرسید.

قیمت خرید تابلو مانند خرید تابلو انتزاعی از دیگر نکاتی می باشد که شما زمان خرید تابلو باید به آن دقت کنید. برخی از تابلوها هزینه خریداری بیشتری دارند چرا که با استفاده از متریال های خاصی طراحی شده اند و همچنین طراحی آنها زمان زیادی به خود اختصاص داده است. بنابراین شما در صورتی که قصد خرید تابلو های جدید و مدرن را دارید باید قیمت آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید دکورافیس هزینه زیادی برای خریداری تابلوها از شما دریافت نمی‌ کند. قیمت های ارائه شده دکورافیس بسیار مناسب است.

 فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()