در خصوص بحث تابلوسازی باید گفت که این تابلو ها ریشه در کشورهای پیشرفته دارند. به عنوان مثال  تابلوسازی چلنیوم در سال ۲۰۰۰ میلادی یک کمپانی اسپانیایی برای بار نخست با استفاده از آلیاژ آلومینیوم و فرآوری کردن آن توانست ورقه هایی را تولید کند که سطحی مانند آینه داشته باشند. در واقع شباهت این محصول با فلز استیل بسیار زیاد می باشد به همین جهت بسیار خاص می باشند و کیفیت فوق العاده زیادی دارند. همچنین در برابر عوامل محیطی گوناگون مانند سرما، گرما، نور خورشید و غیره به راحتی می توانند مقاومت کنند. از این رو شیوه های جدید تابلوسازی مورد توجه بینندگان و صاحبان مشاغل قرار گرفت.

گروه تابلوسازی راما به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تابلوسازی تبلیغاتی فعالیت دارد. این مجموعه از روش های جدید تابلوسازی برای ارائه خدمات مجموعۀ خود به مشتریان استفاده می کنند. تابلوسازی حروف برجسته، چلنیوم، ال ای دی روان، ال ای دی ثابت، نئون، استیل، کامپوزیت و ... از جمله شیوه های تابلوسازی مدرن در این مجموعه محسوب می شوند.

نکات مهم در خصوص تابلوسازی تبلیغاتی :

بدیهی است که تابلوسازی تبلیغاتی و فرایند نصب آن توسط  تابلوساز حرفه ای یک مقوله حائز اهمیت می باشد. در این رابطه نکاتی وجود دارد که حتما باید مورد توجه قرار گیرند. این نکات عبارت است از:

- روکشی که به عنوان محافظ بر روی تابلوسازی چلنیوم قرار دارد پس از نصب می بایست آن را جدا نمود (چنانچه در جدا کردن این روکش قصور شود به دلیل تابش نور خورشید جدا شدن آن غیر ممکن است).

- برندهای مطرح تابلوهای اسپانیایی دارای قیمت های بالاتری نسبت به دیگر برند های مشابه می باشند. قیمت تابلوسازی بر مبنای کیفیت نوع لوازم و قطعاتی که در ساخت و همچنین مدل طراحی آن در نظر گرفته می شود، مشخص می گردد.

- سایز هایی که برای این سبک از طراحی تابلوسازی (تابلوسازی چلنیوم) در نظر گرفته شده است ۱۱، ۹ و ۷ متری هستند و در رنگ های میرور (طلایی)، نقره ای و مشکی قابل تهیه می باشند.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژ وزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()