تابلوسازی نقش بسزایی در معرفی و عرضۀ محصولات در سطح جهان دارد. امروزه روش های تبلیغاتی بسیار شگفت انگیزی در سراسر دنیا وجود دارد. برخی از این تبلیغات در سطح های بسیار بالا انجام می شوند و برخی دیگر بسیار ابتدایی هستند. مطمئناً هر سازمان، اداره، مغازه و یا کسب و کاری نیاز به یک تابلو دارد تا افرادی که از کنار آن مکان عبور می کنند به سرعت بتوانند کاربری آن مکان را تشخیص دهند و همچنین افرادی که برای انجام کار های خود به این مکان ها وابسته می باشند می توانند آنها را به سرعت پیدا کنند. سفارش تابلوسازی از سوی صاحبان مشاغل ضروری است. گروه تابلوسازی تکاور یکی از مجموعه های مجرب در امور طراحی و  تابلوسازی فعالیت دارد و از متریال متفاوتی جهت ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می نمایند.

انجام انواع تابلوسازی تبلیغاتی

امروزه تابلو ها در شکل ها، مدل ها و طرح های گوناگونی ساخته می شوند. برخی از این روش های تابلوسازی بسیار ساده می باشند و برخی دیگر با تکنولوژی های امروزی تلفیق شده اند. در نظر داشته باشید که هرچه تابلو بزرگ تر، زیباتر و دارای امکانات بیشتری باشد مطمئناً هزینه آن نیز بسیار بیشتر خواهد بود بنابراین جلوه، زیبایی و امکانات یک تابلوی تبلیغاتی را هزینه آن مشخص می کند. ساخت تابلو حروف برجسته چلنیوم طلایی در واقع به رنگ طلایی می باشد که در ساخت آن از ورق های پلکسی گلاس طلایی، رول چلنیوم طلایی و همچنین اس ام دی هایی با رنگ طلایی استفاده کرده‌ اند. تابلوسازی چلنیوم طلایی در زمره محبوب ترین، پر فروشترین و جذابترین انواع بوم های تبلیغاتی می باشد که امروزه برای کسب و کارها آن را به صورت گسترده خریداری می کنند.

طراحی پولک های تایل های تابلوسازی چلنیوم طلایی در مدل های گوناگونی صورت می گیرد. از جمله این مدل ها می توان به مدل های لوزی، مربع، گرد و سایر اشکال اشاره نمود. این بوم تبلیغاتی با داشتن قابلیت لغزنده بودن به راحتی چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند.

تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 677
نمایش همه
علاقه مندی ها ()