تابلوسازی بهترین روش جهت امور تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف به شمار می رود. ساخت تابلوی تبلیغاتی به گذشته های دور بازمی گردد ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی توانسته اند تنوع متریال تابلوسازی تبلیغاتی را افزایش دهند. امروزه شاهد تابلوسازی به شیوه های متفاوت و چشمگیر می باشیم. مدل های جدید تابلوسازی تبلیغاتی توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ جذب مشتری و بهتر دیده شدن کسب و کارها بوجود آورد.

گروه تابلوسازی تکاور چندین سال است که با گردآوری افراد فنی و متخصص، فعالیت طراحی و تابلوسازی تبلیغاتی را با استفاده از متریال با کیفیت راه اندازی نماید. طی سال های فعالیت مداوم توانسته اند سفارشات تابلوهای تبلیغاتی مدرن با نورپردازی های جذاب را مطابق با نیاز مشتریان در مدت زمان اندک و کیفیت بالا انجام دهند.

تابلوسازی مغازه

مغازه و فروشگاه های متعددی در سطح شهر فعالیت می کنند ولی نوع کسب و کاری که انجام می دهند، متفاوت از یکدیگر است. از این رو صاحبان مشاغل جهت مشخص نمودن نوع حرفه ای که بدان مشغول هستند، اقدام به سفارش تابلوسازی می نمایند. شیوۀ تابلوسازی مغازه ممکن است تفاوت های جزئی با تابلوسازی شرکت ها، ساختمان های تجاری و ... داشته باشد.

البته انتخاب نوع تابلوسازی بر اساس نیاز مشتری و هزینه ای که قرار است صرف شود، صورت می گیرد. در عین حال طراحان بر اساس نوع حرفه هایی که افراد در حال فعالیت آنها هستند، می توانند ایده های متفاوت تابلوسازی را به آنان پیشنهاد دهند. در نتیجۀ این موضوع مهم می توانید شاهد نصب انواع تابلوی تبلیغاتی در طرح های مختلف می باشیم که هر کدام از آنها به نوعی نظر بینندگان را به خود جذبب می کنند. خدمات تابلوسازی پلکسی توسط تابلوسازی تکاور ارائه می گردد.

تابلوسازی مغازه، تابلوسازی شرکتی، تابلوسازی فروشگاهی، تابلوسازی ایستگاه های قطار، تابلوسازی فرودگاه ها، هتل و ... از جمله انواع سفارشات تابلوسازی به شمار می روند. جهت سفارش هر تابلوی تبلیغاتی می توانید به تابلوسازی تکاور تماس حاصل فرمائید.

تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()