تابلوسازی به عنوان یکی از روش های شناخته شده در صنعت تبلیغات است. از گذشته های دور تا کنون عموم مشاغل جهت معرفی نوع کسب و کاری که انجام می دهند، اقدام به نصب تابلو در سردرب مغازه می نمایند. از این رو برخی از افراد تلاش می کنند به صورت تخصصی در حوزۀ تابلوسازی فعالیت خود را آغاز نمایند. افرادی که در صنعت تابلو سازی فعالیت دارند، با پیشرفت تکنولوژی تلاش می کنند سطح کیفیت متریال و مدل های تابلوسازی تبلغاتی را با گذشت زمان ارتقاء ببخشند.

گروه تابلوسازی راما سال های متوالی است که در زمینۀ تابلوسازی فعالیت می کند. این مجموعه با پیشرفت فناوری توانسته اند سطح فعالیت خود را بهبود ببخشد و بر حسب نیاز بازار، خدمات تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی حروف برجسته فلزی، تابلوسازی ال ای دی ثابت و روان، تابلوسازی پلکسی و ... را در ابعاد و متریال با کیفیت به مشتریان ارائه دهند.

هزینۀ تابلوسازی و نکات طلائی سفارش تابلوی تبلیغاتی

نکات متعددی در خصوص صنعت تابلوسازی وجود دارد و به طور کلی مجموعه هایی که در صنعت تابلوسازی تبلیغاتی فعالیت دارند، به اقتضای حرفه ای که انجام می دهند، به طور کامل با تمام جوانب کار آشنا هستند.

هزینۀ تابلوسازی به عوامل متعددی وابسته می باشد و بی توجهی به آنها، می تواند عواقب ناخوشایندی برای شما به همراه داشته باشد.

در حالت کلی، تابلوسازی به عنوان ابزار تبلیغاتی ساخته می شود. به نوعی عوامل متعددی در خصوص انتخاب طرح، ابعاد و نوع متریال تشکیل دهندۀ آن و تخصص  تابلو ساز وجود دارد.

به عنوان مثال کاربرد عمدۀ تابلوسازی ال ای دی روان و ثابت جهت نمایش افکت و همچنین داشتن قابلیت تعویض شماره تماس و نمایش محصولات فروشگاه و مواردی از این قبیل می باشد.

تابلوسازی حروف برجسته به دلیل داشتن جلوۀ بیشتر و جلوه های نورپردازی درخشان مورد استقبال قرار گرفته می شود.

برای سفارش انواع تابلوسازی تبلیغاتی می توانید از تخصص گروه تابلوسازی راما با قیمت ارزان تر از بازار بهره مند گردید.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژ وزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()