در این پست قصد داریم به معرفی انواع تابلوسازی بپردازیم و اینکه جهت سفارش تابلوسازی باید به چه نکات مهمی توجه شود. طراحی و نصب تابلو در قسمت سردرب مغازه، فروشگاه، شرکت ها، کارخانجات و غیره از جمله موارد مهم هستند که هنگام سفارش تابلوسازی باید در نظر گرفته شوند. تابلوسازی به عنوان یکی از صنایع پیشرو در حوزۀ تبلیغات است و عموم کسب و کارها به نوعی متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، جهت معرفی حرفۀ خود به دیگران، اقدام به نصب تابلوی تبلیغاتی می نمایند.

گروه تابلوسازی رسام چندین سال است که توانسته فعالیت خود را در حوزۀ ارائه خدمات تابلوسازی تأسیس نماید. این مجموعه با تأمین تجهیزات با کیفیت، قادر به ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی با جلوۀ تصویری جذاب و چشمگیر در ابعاد مختلف می باشند.

تأثیرات مهم شیوۀ جدید تابلوسازی تبلیغاتی

تا کنون تابلوهای تبلیغاتی که در قسمت های مختلف سطح شهر نصب شده اند را مشاهده نموده اید. سبک جدید تابلوسازی توانسته تأثیرات قابل توجهی در بهتر دیده شدن یک حرفه گردد. به همین دلیل است که عموم صاحبان مشاغل در صدد هستند که هنگام سفارش تابلو، متناسب با نوع حرفه ای که انجام می دهند، بتوانند مناسب ترین سبک طراحی تابلوسازی را که از جلوۀ بصری خوب برخوردار است، بهره مند گردند.

تابلوسازی چلنیوم، استیل، پلکسی، ال ای دی ثابت و روان، نئون و ... از جمله روش های رایچ تابلو سازی به شمار می روند. از این رو مشاغل مختلف بر اساس نوع کسب و کار، قیمت، محل نصب، فضای خالی که جهت نصب تابلوی تبلیغاتی در اختیار دارند می توانند به عنوان عواملی مهم در انتخاب طرح تابلوی تبلیغاتی سر درب مغازه، فروشگاه، شرکت، کارگاه، کارخانجات، هتل، مؤسسات دولتی و ... در نظر گرفته شوند.

اگر خواستار سفارش ساخت تابلو چلنیوم و تابلوسازی حروف برجسته با جلوه های نورپردازی به سبک جدید هستید، می توانید از تجربیات گروه تابلوسازی رسام بهره مند گردید.

 

گروه تابلوسازی رسام 

تلفن مشـاوره و سفارش آنلاین:

09123128952
تلگرام گروه تابلوسازی رسـام:

09355893616
ایمیـــــــل:  info@tablonama.com

آدرس:  گلبرگ غربی ، بعد از اتوبان امام علی پلاک 290

آدرس کارگاه: میدان امام حسین خیابان انقلاب بعد از آتشنشانی کوچه سعیدی پلاک 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 748
نمایش همه
علاقه مندی ها ()