تابلو چلنیوم یکی از معروف ترین انواع تابلوسازی در صنعت تبلیغات به شمار می رود. امروزه با استفاده از ابزارآلات دستی و یا دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر می توانند طرح های متنوعی را بر روی ورق های پلکسی ترسیم نموده و برش دهند. با استفاده از متدهای جدید، توانسته اند موفق به ساخت انواع تابلو چلنیوم همچون تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم دوبل، تابلو چلنیوم دوبل الماسی، تابلو چلنیوم دوبل طلایی، تابلو چلنیوم دوبل نقره ای و ... گردند. جهت ساخت تابلوهای چلنیوم از یک ساختار مشخص استفاده می شود ولی به دلیل بهره گیری از متریال و ورق هایی با جنس متفاوت، تفاوت قابل توجه و چشمگیری را می توان در طراحی تابلوسازی چلنیوم مشاهده نمود.  

گروه تابلوسازی رسام به عنوان یکی از مجریان متعهد و توانمند در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی در تهران فعالیت دارد. این مجموعه متشکل از نیروی فنی متعهد و توانمند است و به اقتضای نیاز مشتریان، قابلیت طراحی و ساخت تابلو با جدیدترین متدهای تابلوسازی در سطح کشور می باشند.

مزایا و مشخصه های اصلی تابلوسازی چلنیوم

تابلو چلنیوم با عنوان تابلوی حروف برجسته با جلوه های نورپردازی شناخته می شود. امروزه اکثر مشاغل در سطح شهر در حوزۀ فروش مواد غذایی، لبنی، پروتئینی، رستوران ها، بنگاه های املاک، مجموعه های پیرایش و آرایش زنانه و مردانه و ... بیشتر طرفدار نصب تابلو چلنیوم در قسمت سردرب مغازه می باشند.

به دلیل برجستگی برش حروف تابلو و استفاده از لامپ های ال ای دی در قسمت داخل حروف تابلو از موارد مهم هستند که موجب جلوۀ خیره کننده برای تابلوهای چلنیوم در رنگبندی های مختلف می شود.

در عین حال قیمت تابلو چلنیوم بر اساس ابعاد، طرح، کیفیت و جنس متریال تشکیل دهندۀ تابلو مشخص می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ سفارش دهی  تابلوسازی و هماهنگی برای تابلوسازی چلنیوم، تابلو استیل، تابلو کامپوزیت، تابلو فلکسی و ... می توانید با گروه تابلوسازی رسام تماس حاصل فرمائید.

گروه تابلوسازی رسام 

تلفن مشـاوره و سفارش آنلاین:

09123128952
تلگرام گروه تابلوسازی رسـام:

09355893616
ایمیـــــــل:  info@tablonama.com

آدرس:  گلبرگ غربی ، بعد از اتوبان امام علی پلاک 290

آدرس کارگاه: میدان امام حسین خیابان انقلاب بعد از آتشنشانی کوچه سعیدی پلاک 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()