در دهۀ اخیر شیوه های متنوعی برای تابلوسازی استفاده می کنند تا بدین وسیله بتوانند شرایط را برای جلب نظر بینندگان فراهم آورند. در اینجا شما را بیشتر با انواع تابلوسازی آشنا می کنیم تا در صورت نیاز به تهیۀ تابلوی تبلیغاتی بتوانید متناسب با شرایط مختلف، مناسب ترین نوع آن را انتخاب نموده و سفارش دهید. فاکتورهای متعددی در حوزۀ ارائه خدمات تابلوسازی وجود دارد و صاحبان صنایع و مشاغل مختلف می توانند بر اساس نوع فعالیتی که انجام می دهند، بهترین مدل  تابلوسازی تبلیغاتی را سفارش دهند.

گروه تابلوسازی تکاور با بهره گیری از امکانات پیشرفته توانسته اند سطح تنوع خدمات مجموعه را گسترش داده و بدین وسیله شرایط را برای تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی استیل، تابلوسازی حروف برجسته، تابلوسازی ال ای دی و ... فراهم نمایند. استفاده از طراحان حرفه ای قادر به اجرای تابلوسازی در طرح های جذاب و چشمگیر در رنگبندی های متنوع می باشند.

تکنولوژی جدید تابلوسازی

بهره گیری از تکنولوژی جدید جهت تابلوسازی مانند ساخت تابلو بیلبورد و... موجب می شود تا افراد را بتوان با طرح و رنگبندی های متنوع جذب نمود. خوشبختانه سطح خدمات تابلوسازی نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری داشته و این مسئله نظر صاحبان کسب و کار را در زمینۀ سفارش ساخت تابلو جلب نموده است. متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، بهترین مدل تابلوی تبلیغاتی را در رنگ بندی های متنوع سفارش دهند. انتخاب تابلوسازی مدرن بیش از تابلوهای تبلیغاتی نظر بینندگان را به خود جذب می کند.

چرا که نسل جدید تابلوسازی تبلیغاتی متشکل از ترکیب رنگی متنوع و همچنین طراحی حروف و اعداد به صورت برجسته صورت می گیرد که با ترکیب جلوه های نورپردازی بسیار جذاب است و ناخودآگاه نظر عابرین پیاده جذب می شود. طراحی و اجرای تابلوسازی برجسته بیش از تابلوسازی ال ای دی طرفدار دارد، که البته تابلوی تبلیغاتی ال ای دی روان و ثابت کاربرد خاص خود را در مواقع مختلف دارد. جهت مشاوره تخصصی می توانید با گروه تابلوسازی تکاور تماس حاصل فرمائید.

تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()