روش های متعددی در خصوص خدمات تابلوسازی وجود دارد و به دلیل گستردگی این مبحث، گروه تابلوسازی راما اقدام به گردآوری این مقاله نموده است تا بیشتر با انواع شیوۀ تابلوسازی تبلیغاتی آشنا شوید. تابلو ریشه از لغت فرانسوی دارد که جهت نمایش یک واقعیت مورد استفاده قرار گرفته می شود. تابلوسازی تفاوت قابل توجهی نسبت به تابلو نقاشی، تابلو اعلانات و ... دارد. برخی از افراد پس از بررسی تمام جوانب در حوزۀ کسب و کار به صنعت ساخت تابلو سازی تبلیغاتی رو آوردند و اینکه با استفاده از تکنیک های تابلوسازی به راحتی می توانند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نمایند.

سفارش انواع تابلوسازی تبلیغاتی فروشگاه

امروزه شاهد سفارش تابلوسازی تبلیغاتی برای اصناف مختلف همچون فروشگاه ها، کارخانجات، شرکت ها، ساختمان های تجاری، اداری، محیط بیمارستانی و غیره در سطح جهانی می باشیم. روش های متعددی برای اجرای تابلوسازی وجود دارد که ارتباط مستقیم با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تجهیزات و متریال با کیفیت دارد.

ارائه خدمات تابلوسازی در دسته بندی های متفاوتی صورت می گیرد که می توان به تابلوسازی چاپی ( بنر، فلکس بدون نور، فلکس با نور، بک لایت)، تابلوسازی با حروف برجسته (چلنیوم، پلاستیک، فلزی، رینگی)، تابلوسازی LED (ال ای دی ثابت و روان)، تابلوسازی راهنما یا تابلو اعلانات (حکی، استیل)، تابلوسازی وکیوم، تابلوسازی پلکسی گلس، تابلوسازی کامپوزیت، تابلوسازی آلومینیوم و ... اشاره نمود. بدین وسیله صاحبان کسب و کار می توانند متناسب با فعالیت های مختلفی که انجام می دهند، مناسب ترین طرح تابلوسازی را جهت معرفی حرفۀ خود به تابلو ساز سفارش دهند.

بدیهی است قیمت تابلوسازی بر اساس طرح، نوع متریال به کار رفته در ساخت تابلو و ابعاد آن مشخص می گردد. جهت استعلام قیمت انواع تابلوسازی می توانید با گروه تابلوسازی راما تماس حاصل فرمائید و پس از مشاوره رایگان، تابلوی تبلیغاتی مورد نظر خود را سفارش دهید.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژ وزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()