تابلوسازی بهترین روش برای جلب نظر بینندگان و عابرین پیاده در سطح شهر می باشد. تابلوسازی به عنوان روشی است که صاحبان مشاغل جهت معرفی نوع حرفه ای که انجام می دهند، در قسمت سر درب ورودی محل کسب و کار خود، تابلوهایی را با عنوان حرفه ای که انجام می دهند، نصب می نمایند. با گذشت زمان صنعت تابلوسازی تغییرات قابل توجهی نموده است چون متریال و ایده های طراحی به روش های مدرن صورت می گیرد. در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از روش های رایج تابلوسازی بپردازیم و اینکۀ قیمت تابلوسازی به چه عواملی بستگی دارد.

گروه تابلوسازی تکاور از دیگر مراکز فعال در حوزۀ خدمات تابلوسازی در تهران راه اندازی شده است. این مجموعۀ فعال با بهره گیری از متریال با کیفیت و درجه یک توانسته اند با ایده های خلاقانه، انواع تابلوسازی تبلیغاتی را مطابق با نوع مشاغل انجام دهند.

سفارش تابلوسازی برای فروشگاه

همانطور که می دانید صاحبان کسب و کار با بودجه ای که جهت امور تبلیغاتی در نظر گرفته اند، می توانند تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی استیل، تابلوسازی ال ای دی روان و ثابت و ... را در اندازه و طرح های متنوع سفارش دهند. امروزه اکثر افراد جهت سفارش تابلوسازی برای فروشگاه شیوۀ طرح حروف برجسته با جلوه های نورپردازی را انتخاب می کنند چون از زیبایی چشمگیری برخوردار است.

در این بخش به توضیح روش های تابلوسازی می پردازیم و اینکه طراحی هر سبک از تابلوسازی تبلیغاتی تفاوت های قابل توجهی نسبت به یکدیگر دارند که می تواند عاملی مؤثر برای جلب نظر عابرین پیاده داخل سطح شهر به شمار می رود. به عنوان مثال تابلوسازی حروف برجسته که با عنوان تابلو چلنیوم نیز معرفی می شود، طرفداران زیادی دارد چون با بهره گیری از جلوه های نورپردازی در قسمت زیرین لایۀ پلکسی، ترفندی خلاقانه جهت زیبا نمودن تابلوی تبلیغاتی می باشد. جهت سفارش تابلوسازی مانند تابلوسازی کامپوزیت و ترمو برای کسب و کار خود می توانید از خدمات تابلوسازی تکاور بهره مند گردید.

تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 569
نمایش همه
علاقه مندی ها ()