تابلوسازی روش تبلیغاتی است که در راستای معرفی کسب و کار خود انجام می دهند. در عصر حاضر همچون گذشته از خدمات تابلوسازی جهت تبلیغات حرفۀ خود استفاده می نمودند. البته با گذشت زمان توانسته اند با بهره گیری از متریال مختلف، طراحی های خاصی از  تابلوسازی را برای مشتریان انجام دهند. به طور کلی شیوۀ طراحی تابلوهای تبلیغاتی بر روی ذهن بینندگان تأثیرگذار می باشد و می تواند عاملی مؤثر برای جذب مشتریان باشد. جلب نگاه بینندگان از موارد مهم و اساسی است که هنگام تابلوسازی در نظر گرفته می شود و امروزه در حوزۀ خدمات تابلوسازی شاهد اجرای انواع تابلوسازی مدرن در طرح های متنوع می باشیم.

گروه تابلوسازی راما سال های متوالی است که توانسته با تهیۀ متریال متنوع و سبک های مختلف، طراحی و تابلوسازی حروف برجسته، استیل، چلنیوم، کامپوزیت و غیره را انجام دهند. این مجموعۀ معتبر توانسته منطبق با نیاز مشتریان و سلایق آنان، انواع تابلو تبلیغاتی را با متدهای جدید طراحی و نصب نمایند.

مزایای نورپردازی و افکت های نوری در خدمات تابلوسازی

مهمترین مزیت استفاده از المان های نورپردازی و افکت های نوری در طراحی تابلوسازی توسط  تابلوساز ، جلب نظر بینندگان و بهتر دیده شدن می باشد. سرعت انتقال پیام در سبک تابلوسازی نورانی بیشتر می باشد. به همین دلیل با توسعۀ شهرنشینی و ساخت ساختمان های بلند، اجرای تابلوسازی با افکت های نورانی می تواند چشم هر بیننده ای را از فاصلۀ دور به خود جلب کند. نکتۀ مهمی که در حوزۀ تابلوسازی حائز اهمیت است، سرعت انتقال پیام توسط تابلوسازی تبلیغاتی است. در این صورت افراد هنگام سفارش تابلوسازی حروف برجسته با جلوه های نورپردازی به دنبال بهتر دیده شدن می باشند. بدون شک هزینۀ تابلوسازی بر اساس نوع مصالح، متریال، سبک طراحی تابلو و ابعاد آن تعیین می گردد. در حال حاضر جهت سفارش انواع تابلوسازی به سبک جدید می توانید با گروه تابلوسازی راما تماس حاصل فرمائید.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژ وزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()