تابلو ایمنی از مهمترین و پرکاربردترین وسایل راهنمایی و رانندگی به شمار می رود که جهت پیدا کردن مسیر در مسیر جاده ها و در مقابل ساختمان ها و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در این پست قصد داریم به معرفی انواع تابلو ایمنی و عمدۀ موارد کاربرد آنها بپردازیم. بخشی از دسته بندی های تابلو ایمنی اختصاص به علائم ایمنی اخطاری، نشانه های ایمنی بازدارنده، علائم ایمنی دستوری، علائم ایمنی شرایط اضطراری و ... دارند که مصارف آنها تنها به محیط خیابان ها و جاده اختصاص ندارد بلکه در داخل محیط کارخانجات، محیط های انبار و غیره نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. مجموعه ایمن ساین یکی از بزرگ ترین مراکزی است که در حوزۀ ساخت و فروش تابلو ایمنی در دسته بندی های متفاوت فعالیت می کنند و می توانند شما را در این مسیر همراهی کنند.

خرید تابلو ایمنی و مصارف آن ها

بدین ترتیب مجموعه های مختلف به دلایل متعددی می توانند جهت خرید تابلو ایمنی و تابلو ترافیکی هر چه سریع تر اقدام نمایند. به عنوان مثال در کنار دکل های برق، مکان های عمومی، مسیر ورودی و خروجی شهرها، محل تردد عابرین پیاده از سطح خیابان، همجوار سواحل، صخره ها و ... از جمله مکان هایی هستند که در دسته بندی متفاوت بایستی از انواع تابلو ایمنی استفاده شود.

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، هدف از خرید تابلو ایمنی، این است که بتوانید نوع صدماتی که ممکن می باشد صدمات جانی و مالی برای شما بوجود آورد را شناسایی نموده. بدین ترتیب با آمادگی بهتری می توانید در آن محل قرار گرفته شوید. جهت آشنایی بیشتر با انواع و قیمت تابلو ایمنی می توانید به وب سایت مجموعه ایمن ساین مراجعه نمائید. این مجموعه متناسب با ارگان های مختلف، توانسته اند انواع تابلو ایمنی را با متریال با کیفیت تولید و در دسترس آنان قرار دهند.

 ایمن ساین

آدرس : سهروردی جنوبی -پلاک 22 - واحد7

چاپخانه : اشرفی اصفهانی -خ پیامبر شرقی

(جهت مراجعه حضوری هماهنگی انجام دهید)

Email : imensignco@gmail.com

تلفن :02144039326-02144059138     

 همراه (تلگرام و واتس آپ):09125480830

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()