تابلو ترافیکی از رایج ترین علائم هشدار دهنده به شمار می رود که در سطح جاده های درون شهری و برون شهری می توان آنها را مشاهده نمود. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع تابلو ترافیکی بپردازیم که از سوی ارگان های دولتی، خصوصی و عموم افراد متناسب با موقعیت خریداری می کنند. همانطور که می دانید  تابلو ترافیکی ، نقش بسزایی در مدیریت خیابان ها و جاده ها دارد و عدم توجه به نشانه و علائم مندرج بر روی آنها، می تواند صدمات مالی و جانی برای افراد به دنبال داشته باشد. جهت خرید تابلو ترافیکی می توانید به مجموعه ایمن ساین مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، تجهیزات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

خرید تابلوهای ترافیکی و محل نصب آنها

معمولاً اکثر تصادفات، تخلفات رانندگی، گم شدن در مسیرها و ... که در معابر مختلف صورت می پذیرد. بدین ترتیب برخی از مراکز در حوزۀ تولید تجهیزات و علائم ترافیکی فعالیت می کنند که بایستی اصول استاندارد در طراحی، ساخت و نصب آنها رعایت گردد. به طور کلی تابلو ترافیکی در دسته بندی مختلف ساخته و عرضه می شوند. در نتیجه هنگام خرید تابلو ترافیکی بایستی یک سری نکات مهم و کلیدی را در این حوزه مد نظر قرار دهید.

عمدتاً  تابلو ایمنی به خاطر ساختاری که دارند، با قرارگیری در شرایط محیطی مختلف و تغییر فصل دچار فرسودگی و زنگ زدگی می شوند. بدین ترتیب در زمان خرید تابلو ترافیکی بایستی قسمت های مختلف آن را بررسی نموده و در نهایت مناسب ترین محصول را خریداری نمائید. قیمت تابلو ترافیکی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به جنس و ابعاد آن اشاره نمود. هم اکنون می توانید انواع تابلو ترافیکی را متناسب با مصارف شهری و برون شهری با قیمت مناسب از طریق مجموعه ایمن ساین خریداری نمائید.

  ایمن ساین

آدرس : سهروردی جنوبی -پلاک 22 - واحد7

چاپخانه : اشرفی اصفهانی -خ پیامبر شرقی

(جهت مراجعه حضوری هماهنگی انجام دهید)

Email : imensignco@gmail.com

تلفن :02144039326-02144059138     

 همراه (تلگرام و واتس آپ):09125480830

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 875
نمایش همه
علاقه مندی ها ()