تابلو کنواس از جمله مدل های جدید تابلوی مدرن به شمار می رود که با سبک متفاوتی طراحی و ساخته می شوند. در مقالۀ این هفته، قصد داریم تا شما بیشتر با ویژگی های تابلو کنواس و تمایز شاخص آن با دیگر انواع تابلوی دکوراتیو مشخص نمائیم. استقبال از فروش تابلو کنواس به دلیل ماندگاری بالا و قیمت ارزان آن نسبت به تابلوهای رنگ روغن و امثال آن می باشد. بستر اصلی ساخت تابلو کنواس بر پایۀ پارچۀ کتانی با عنوان کنواس می باشد. جهت مشاهدۀ طرح های متفاوتی از تابلو کنواس می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر در لیست تابلوهای دکوراتیو، مفتخر به عرضۀ انواع تابلو کنواس در طرح و ابعاد متفاوت هستند.

خرید تابلو دکوراتیو کنواس برای سالن پذیرایی

تابلو دکوراتیو از اولین گزینه های پیشنهادی است که جهت تزئین فضای دکوراسیون داخلی منزل و حتی محیط اداری و تجاری نیز به کار برده می شود. اگر در پی ایجاد تغییرات چشمگیر و خیره کننده در یک محیط هستید، خرید تابلو کنواس می تواند گزینۀ مناسبی باشد چون با قیمت ارزان و طرح های متنوع، می توان آن را تهیه نمود.

فاکتور مهم و کلیدی که در خصوص انتخاب تابلو دکوراتیو حائز اهمیت است، می توان به ابعاد و طرح آن اشاره نمود. در واقع بایستی هنگام خرید تابلو کنواس، هارمونی ترکیب رنگبندی و سبک طراحی نقاشی با دیگر تجهیزات موجود در دکوراسیون را در نظر بگیرید. بدیهی است که در این صورت راحت تر می توانید جلوه ای متفاوت در فضای دکوراسیون بوجود آورید.

با توجه به تنوع بالای محصولات دکوراتیو از جمله تابلوهای دکوراتیو، قیمت  تابلو دکوراتیو بر اساس ابعاد، طرح و کیفیت بدنۀ آن تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با توان مالی، امکان خرید تابلو کنواس ارزان و گران قیمت از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور برای شما علاقه مندان به اینگونه محصولات فراهم می باشد.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()