تابلو کنواس از پارچه کتان ساخته می شود. این نوع تابلو به بوم پارچۀ قاب گرفته شده اطلاق می گردد که قابلیت چاپ و نقاشی بر روی آن وجود دارد. چند سال اخیر فروش تابلو کنواس که از جمله  تابلو کنواس به شمار می رود، مورد استقبال قرار گرفته می شود. بوم تابلو کنواس در ابعاد متفاوت قابل خرید می باشد. بوم کنواس دارای بافت نامنظم و پراکنده می باشد و به همین دلیل گزینۀ خوبی برای امور چاپ تصاویر و عکس مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروشگاه دیوار دکور، توانسته در لیست محصولات خود، موفق به فروش انواع تابلو کنواس گردند.

خرید تابلو دکوراتیو کنواس با قابلیت شستشو

از مزایای اصلی تابلو دکوراتیو می توان به قیمت ارزان و تنوع آن در بازار اشاره نمود. متناسب با محیط های مختلف به سهولت می توانید اقدام به خرید تابلو کنواس در طرح های شیک امروزی نمائید. امروزه تولید کنندگان تابلو دکوراتیو توانسته اند متناسب با سلایق مختلف، تابلو کنواس را با تصاویر متفاوت عرضه نمایند. در نتیجه افرادی که قصد تزئین دکوراسیون داخلی منزل خود را دارند، می توانند با نصب تابلو کنواس مدرن و کلاسیک، فضای متفاوتی بوجود آورند.

بدین ترتیب متناسب با محیط های مختلف، می توانید تابلو کنواس در طرح های آماده و یا سفارشی خریداری نمائید. با استفاده از دستگاه های چاپ مخصوص، فرآیند چاپ بر روی تابلو دکوراتیو کنواس صورت می پذیرد. از ویژگی های مهم این نوع تابلوها، می توان به قابل شستشو بودن آن اشاره نمود. از این رو افراد خلاق برای هدیه به دوستان، می توانند از مهمترین مزیت تابلو کنواس که امکان چاپ تصاویر دلخواه و سفارشی فراهم می باشد، بهره مند گیرند. جهت اطلاع از قیمت  تابلو دکوراتیو  می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و پس از بررسی محصولات موجود در فروشگاه، انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

      فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 538
نمایش همه
علاقه مندی ها ()