تابلو کنواس از پرفروش ترین محصولات دکوراتیو موجود در بازار به شمار می رود که می توانید در طرح و ابعاد متفاوت آن را خریداری نمائید. اگر خواستار تغییرات چشمگیر و کم هزینه در نمای دکوراسیون منزل می باشید، خرید   تابلو کنواس می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد. این نوع تابلو بر روی بوم نقاشی تولید می شود و به عبارتی، با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته، تولید کنندگان توانسته اند موفق به چاپ تابلو کنواس گردند.

قیمت تابلو بوم کنواس

تابلو دکوراتیو با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی پیشرفته، در طرح های متنوع چاپ می شوند. بدین ترتیب متناسب با کاربری که محیط های مختلف می توانند داشته باشند، به سهولت می توانید اقدام به خرید تابلو کنواس بوم گردید. فروشگاه دیوار دکور نیز در لیست محصولات دکوراتیو هنری، توانسته اند موفق به فروش تابلون کنواس در سایز و طرح های متفاوت گردند.

بنابراین متناسب با سلیقۀ شخصی، بهترین تابلو کنواس را در طرح های مدرن و امروزی خریداری نمائید. سبک چاپ و طراحی تابلوهای کنواس را می توانید در اشکال دایره، مربع، مستطیل، مثلث، چند ظلعی و غیره در سطح بازار مشاهده نمائید. بدیهی است، راحت تر از گذشته می توانید تغییرات قابل توجهی در فضای دکوراسیون منزل و یا محیط های تجاری و اداری بوجود آورید. همانطور که می دانید علاوه بر در نظر گرفتن طرح، ابعاد تابلو نیز در انتخاب آن تأثیرگذار می باشد چون تابلو دکوراتیو به تنهایی می تواند زیبایی و جلوۀ خاصی در دکوراسیون بوجود آورد.

هم اکنون شاهد فروش تابلو کنواس یا  تابلو دکوراتیو در طرح های ساده و پیچیده با سبک های مدرن و کلاسیک می باشیم. اگر تمایل به تزئین دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی می باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و از میان محصولات موجود در فروشگاه، طرح مورد پسند خود را  خریداری نمائید.

 

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()