با مراجعه به فروشگاه های معتبری همچون دیوار دکور، به سهولت می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی اقدام به خرید تابلو کنواس در ابعاد متفاوت نمائید. با به کارگیری تابلو دکوراتیو می توانید فضای دکوراسیون منزل را متفاوت از موقعیت های پیشین تزئین نمود. با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، در ابعاد متفاوت می توانید بهترین تابلو کنواس را خریداری نمائید. تابلوهای کنواس از جنس پارچه کتان ساخته می شود که قابلیت چاپ شدن دارند. بدین ترتیب تولید کنندگان توانسته اند با استفاده از دستگاه های چاپ، اقدام به تولید تابلو کنواس چاپی نمایند که از طرح های متفاوتی برخوردار هستند.

تزئین دکوراسیون داخلی با خرید تابلو دکوراتیو کنواس

فروشگاه دیوار دکور به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارند و بدین ترتیب توانسته اند در طرح های متنوع، انواع تابلو دکوراتیو منجمله تابلوهای کنواس را برای مشتریان فراهم آورند. تابلو کنواس چاپی را می توانید در طرح های مدرن و کلاسیک خریداری نمائید. امروزه با نصب تنها یک تابلو کنواس در ابعاد کوچک، فضای دلنشین متفاوتی برای بینندگان فراهم آورید. امروزه به سهولت می توانید با به کارگیری تابلو کنواس چند تکه ای، جلوه ای متفاوت در فضای دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های مختلف منزل بوجود آورید.

فروش  تابلو دکوراتیو در طرح و رنگبندی متفاوت انجام می پذیرد و به همین دلیل متناسب با دکوراسیون های مختلف می توانید بهترین تابلو دکوراتیو را خریداری نمائید. با توجه به اینکه تابلو کنواس در ابعاد و طرح های متفاوت تولید می شوند، با قیمت متفاوت می توانید تابلوی دکوراتیو مورد پسند خود را خریداری نمائید. قیمت تابلو کنواس بر پایۀ عوامل متفاوتی منجمله ابعاد و جنس آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به صورت آنلاین می توانید اقدام به خرید تابلو دکوراتیو کنواس نمائید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()