تابلو مدرن با عنوان تابلو دکوراتیو نیز شناخته می شود و بسیاری از افراد علاقه مند به تزئین نمای داخلی منزل با استفاده از چنین تابلوهایی می باشند. فروش تابلو مدرن در طرح و بافت های متفاوت صورت می پذیرد و این مسئله باعث می گردد تا افراد مختلف جامعه متناسب با سلایق شخصی خود، بتوانند بهترین تابلو دکوراتیو مدرن را خریداری نمایند. امروزه شما به سهولت می توانید نقاشی هنری و عکسی برگرفته از منظرۀ طبیعی و زیبا را با عنوان تابلو دکوراتیو مدرن انتخاب نمائید. عامل اصلی در جذابیت چنین تابلوهایی، به دلیل تنوع سبک طراحی و سبک متفاوت تر آن نسبت به تابلوهای نقاشی رنگ روغن و کلاسیک می باشد. جهت خرید تابلو مدرن در طرح های متنوع، شیک و زیبا می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید.

سفارش اینترنتی تابلو مدرن ارزان در ابعاد متفاوت

برخی از مدل های تابلو مدرن به سبک سه بعدی طراحی می شوند و این مسئله جذابیت آنها را بیشتر از تابلوهای معمولی می کند. همواره بسیاری از افراد علاقه مند به خرید تابلو مدرن جهت تزئین دکوراسیون قسمت های مختلف محیط منزل و یا کسب و کار خود هستند. جهت ساخت تابلو دکوراتیو از متدهای متفاوت استفاده می نمایند. در همین راستا، طرح های متنوعی از تابلو مدرن را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. اگر به دنبال خرید تابلو  برای اتاق پذیرایی، راهرو، اتاق خواب و محیط های دیگری هستید، می توانید به مراکز فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید.

جهت ساخت تابلو مدرن از پارچه های کنواس استفاده می نمایند. این دسته از پارچه ها دارای بافت ریز و نامنظم هستند و بدین ترتیب هنگام چاپ طرح، بافت منظم و خاصی بر روی تابلو مشخص می گردد. این نوع تابلوها در طرح های متنوع و شیک ساخته می شوند و در نتیجه جهت جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون داخلی منزل می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، بهترین تابلو مدرن ارزان و با کیفیت را خریداری نمائید.

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان برای عموم افراد حائز اهمیت می باشد چون نقش بسزایی بر روی زیبایی بصری محیط دارد. عموم افراد از مزایای تابلو مدرن برای ایجاد تغییرات چشمگیر در فضای دکوراسیون استفاده می نمایند. قیمت تابلو مدرن بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد. با توجه به شیوۀ تولید و نوع ساختی که تابلوهای دکوراتیو دارند، طراحی تابلو مدرن توسط افراد گرافیست انجام می پذیرد و البته سبک های متفاوتی از تابلو مدرن دکوراتیو در بازار عرضه می شوند که توسط افراد هنرمند و خلاق به صورت دستی بر روی پارچه های کنواس نقاشی می شوند. فروشگاه دکور آفیس در لیست محصولات دکوراسیون داخلی، توانسته اند موفق به فروش تابلو مدرن در سبک های متفاوت گردند.

فروش تابلو مدرن دکوراتیو

جهت تزئین قسمت های مختلف منزل، خرید تابلو دکوراتیو در ابعاد متفاوت می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. متناسب با موقعیت های مختلف در نمای دکوراسیون داخلی منزل و حتی محیط های اداری و تجاری می توانید بهترین تابلو مدرن را خریداری نمائید. در زمان خرید چنین تجهیزات دکوراتیوی، بایستی فاکتورهای مهم منجمله ابعاد و طرح آن را مد نظر قرار دهید چون تأثیر بسزایی بر روی نمای دکوراسیون داخلی خواهد داشت.

قیمت تابلو مدرن به جنس، ابعاد و طرح آن وابسته می باشد. در نتیجه متناسب با بودجه ای که برای خرید تابلو مدرن در نظر گرفته اید، می توانید تابلو مورد پسند خود را خریداری نمائید. در زمان انتخاب تابلو مدرن، فاکتورهای مهم و اساسی همچون جنس چوب، ابعاد، طرح و و کیفیت چارچوب تابلو را مورد بررسی قرار دهید. اگر به دنبال خرید تابلو مدرن ارزان برای اتاق خواب، اتاق مطالعه، اتاق میهمان، لابی ساختمان، راهرو، اتاق کودک و حتی آشپزخانه هستید، می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، تابلو دکوراتیو مورد پسند خود را انتخاب نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

مدیریت (در صورت نیاز): 2210513-0991

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران، بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی، نبش کوچه بهارستان سوم، پلاک 1، طبقه 3، واحد4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()