گروه تابلوسازی راما متشکل از یک تیم مجرب تابلو ساز است که قابلیت تابلو سازی به سبک های جدید و مدرن را دارند. در نتیجه متناسب با نیازی که کسب و کارهای مختلف در حوزه معرفی نوع حرفه و همچنین تبلیغات خود دارند، می توانند از مزیت ساخت تابلو چلنیوم، تابلوسازی استیل و سایر طرح های امروزی بهره‌مند گردند. همانطور که می دانید، نوع تابلو بر روی جلب نظر بینندگان تأثیرگذار است. علاوه بر آنکه تابلوسازی  یکی از روش های تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه برای مشاغل تازه تأسیس و یا دارای سابقه محسوب می گردد.

متریال اصلی تابلو سازی چنلیوم

برای ساخت تابلو چلنیوم، نیاز به مواد مختلفی دارید که بسته به طراحی و اندازه تابلو، می ‌توانید از آنها استفاده کنید. همواره در روند تابلو سازی با به کارگیری متریال با کیفیت، در نهایت می تواند محصول با دوام و در عین حال شیک و بروز تحویل مشتری داد. مواد اصلی مورد استفاده در ساخت تابلو چنلیوم عبارتند از:

  • فلز: از جمله مواد محبوب برای ساخت تابلو چلنیوم است. فلزهایی مانند آلومینیوم، استیل، مس و ... برای این منظور استفاده می‌ شود.
  • چوب: چوب نیز می‌ تواند یک گزینه خوب برای ساخت تابلو چلنیوم به شمار رود. چوب‌ های مختلفی مانند MDF، خشب روسی، خشب پالت و ... برای این سبک از تابلو سازی استفاده می ‌شود.
  • پلاستیک: برای طراحی و ساخت تابلو چنلیوم کوچک و سبک، پلاستیک می ‌تواند یک گزینه مناسب به شمار رود. البته پلاستیک ‌های مختلفی مانند پلکسی گلاس، PVC و ... برای چنین سبک تابلوسازی حروف برجسته استفاده می ‌شود.
  • رزین: برای انواع تابلو سه بعدی و خلاقانه، از رزین و رزین اپوکسی استفاده می شود چون دارای از ویژگی های خاص برخوردار است و سبک متفاوتی از بهترین تابلو سازی را به شما ارائه می دهد.
  • دیگر متریال: علاوه بر موارد مذکور، متریال‌ دیگری مانند شیشه، آینه، فایبرگلاس، سرامیک و ... نیز برای ساخت تابلو چلنیوم به کار می رود.

 

گروه تابلوسازی راما

موبایل09122873629

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 57
نمایش همه
علاقه مندی ها ()