تابلو سازی به سبک های مختلف، باعث می گردد تا تمامی مشاغل مبتنی بر نیاز، محل نصب و میزان بودجه ای که در اختیار دارند، تمایل به سفارش تابلو تبلیغاتی داشته باشند. در مقالات متعددی اقدام به معرفی تابلو سازی چلنیوم نمودیم و جزئیات بیشتری از روند طراحی و ساخت این نوع تابلوسازی شرح داده‌ایم. لیکن در این جا قصد داریم به صورت مختصر شما را با برخی از ویژگی ها و تمایز انواع تابلو سازی آشنا سازیم. گروه تابلوسازی راما از سابقه طولانی و درخشان در زمینه سبک های مختلف تابلو سازی در تهران برخوردار هستند که می توانند بهترین پیشنهادات را به شما ارائه دهند.   

سفارش بهترین تابلو سازی

برای هر مکانی می توان سبک تابلو سازی چلنیوم را سفارش داد چون وسیله مناسبی برای معرفی هر حرفه و کسب و کار به شمار می رود. برخی از انواع سبک تابلو سازی چلنیوم عبارتند از:

  • تابلو سازی چلنیوم ساده
  • تابلو سازی چلنیوم پلکسی دوبل
  • تابلو سازی چلنیوم الماسی
  • تابلو سازی چلنیوم الماسی دوبل
  • تابلو سازی چلنیوم کریستالی

هر کدام از آن ها به دلیل بکارگیری یک سری متریال خاص نسبت به دیگری متمایز هستند. در نتیجه مبتنی بر نیاز و سلیقه شخصی، صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ می توانند هر کدام از تکنیک های تابلو سازی را در ابعاد متفاوت سفارش دهند. لازم به ذکر است که قیمت تابلوسازی چلنیوم نیز بر اساس سایز، کیفیت جنس متریال به کار رفته و همچنین تکنیک اجرای آن، متفاوت تعیین می گردد.

لازم است که بدانید جهت اجرای برخی از انواع تابلوسازی چلنیوم مدرن، از شیشه نیز استفاده می شود. شیشه به دلیل ظاهر شفاف و زیبا و همچنین قابلیت نورپذیری، برای این سبک از تابلو سازی تبلیغاتی مناسب است. برای تابلو سازی چلنیوم، از متریال سنگی مانند مرمر، گرانیت و تراورتن نیز استفاده می شود. این متریال به دلیل ظاهر لوکس و مقاومت در برابر عوامل جوی، برای انواع تابلو سازی چلنیوم مناسب هستند.

 

تابلو سازی بهترین روش برای جذب مشتری در سطح شهر محسوب می گردد. اگر به دنبال سفارش تابلو سازی چلنیوم هستید، در این جا شما را با برخی از ویژگی های این سبک از تابلوسازی آشنا می سازیم. بدین وسیله متناسب با نوع حرفه خود می توانید درخواست تابلو سازی مدرن و امروزی در ابعاد متفاوت داشته باشید تا بدین وسیله بتوانید شرایط بهتری را برای جلب نظر مخاطبان خاص فراهم آورید. امروزه جلوه و نمای بیرونی ساختمان ها و مجتمع های تجاری و اداری نقش بسزایی در معرفی آن ها دارد. این در حالی است که تمایز میان فروشگاه ها، مغازه ها، رستوران ها، مراکز درمانی و غیره را می توان از طریق سبک تابلو سازی آن ها تشخیص داد.

بررسی تمایز دو سبک تابلو سازی تبلیغاتی

برای تابلو سازی چلنیوم، از متریال مختلفی می ‌توان استفاده کرد و گروه تابلوسازی راما با آگاهی داشتن نسبت به این موضوع، قادر به طراحی و اجرای تابلو سازی به سبک های مختلف هستند. با توجه اینکه تابلو سازی چلنیوم و تابلو سازی پلکسی دو روش مختلف برای ایجاد تابلوها و نمایشگرها هستند که از مواد مختلفی استفاده می کنند. در اینجا به برخی از تفاوت ‌های اصلی بین این دو روش تابلو سازی اشاره می کنیم:

  • ماده اولیه:
  • تابلوسازی چلنیوم: از ورق آلومینیوم با ضخامت متفاوت به عنوان متریال اولیه استفاده می کنند. این ورق‌ ها معمولاً با رنگ های مختلف پوشش داده می شوند.
  • تابلو سازی پلکسی: از شیشه‌ی آکریلیک (پلکسی گلاس) به عنوان ماده اولیه استفاده می کند که به دلیل شفافیت و سبک بودن، برای تابلوهای نورانی بسیار مناسب است.
  • روش تولید:
  • تابلو سازی چلنیوم: تولید چلنیوم عمدتاً به صورت قطعات جداگانه و سپس جوش دادن یا الحام کردن این قطعات به یکدیگر صورت می ‌گیرد.
  • تابلوسازی پلکسی: تولید پلکسی اغلب به صورت ریخته‌گری یا حکاکی از یک تکه بزرگ شیشه ‌آکریلیک صورت می ‌گیرد.

در نتیجه متناسب با فضای موجود، هزینه، سلیقه شخصی و سبک طراحی دکور می توانید بهترین سبک تابلو سازی را به گروه تابلوسازی راما سفارش دهید.

 

 گروه تابلوسازی راما

موبایل09122873629

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()