تابلو ساز از جمله افرادی است که به دلیل داشتن مهارت و دانش کافی می تواند با بکارگیری تکنیک های جدید، اقدام به ساخت تابلو استیل در طرح و ابعاد متفاوت نمایند. این چنین متناسب با نیاز، صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ می توانند از امکانات موجود به بهترین شکل برای معرفی و تبلیغات کسب و کار خود استفاده نمایند و از تجربیات یک تابلو ساز حرفه‌ای برای نصب تابلوهای مدرن و خیره‌کننده استفاده نمایند. گروه تابلوسازی راما چندین سال است که بر روی طراحی و ارائه خدمات تابلوسازی مدرن و امروزی فعالیت دارند و می توانند پاسخگوی نیاز شما در این زمینه باشند.

معرفی تابلو ساز با تجربه

تابلو ساز ماهر باید از تعداد زیادی تکنیک تابلو سازی آگاه باشد تا بتواند نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند. برخی از تکنیک ‌های مهم تابلو سازی و همچنین ساخت تابلو استیل عبارتند از:

  • نقاشی دستی: این تکنیک شامل استفاده از رنگ های روغنی، آکریلیک یا آبرنگ بر روی سطوح مختلف مانند کاغذ، پارچه، چوب و ... می شود.
  • نقاشی دیجیتال: این روش شامل استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ، ایلاستریتور و ... برای طراحی و ایجاد تصاویر و الگوهای دیجیتال است.
  • نورپردازی: یک تابلو ساز باید دانش خوبی در زمینه نورپردازی داشته باشد تا بتواند با استفاده از نور، تابلوهای جذاب ایجاد کند.
  • استنسیل: استفاده از الگوهای استنسیل برای ایجاد الگوها و تصاویر مختلف بر روی سطوح مختلف که امکان ساخت تابلو استیل، تابلوسازی چلنیوم و ... را فراهم می آورد.
  • نئون سازی: تابلو ساز مجرب می دانید که این تکنیک شامل استفاده از لوله ‌های نئون و ال ای دی برای ایجاد تابلوهای نورانی و جذاب می باشد.
  • سنگ‌نگاری: این تکنیک شامل حکاکی و نقش‌برداری بر روی سطوح سنگ، چوب یا فلز است.

این فقط چند نمونه از انواع تکنیکی است که مورد استفاده در تابلو سازی می شوند. هر تابلو ساز موفق ممکن است به تکنیک‌ های دیگر نظیر چاپ دیجیتال، گرافیتی، کولاژ و ... نیز آشنا باشد تا بدین وسیله بتواند طرح های متنوع و امروزی‌تر برای ساخت تابلو استیل و ... استفاده نماید.

 

تابلو ساز باید دانش خوبی در زمینه طراحی فضای تابلو و چیدمان مناسب تابلوها داشته باشد. علاوه بر آنکه آشنایی کافی با کلیه تجهیزات و ابزارآلات در روند تابلوسازی تبلیغاتی و همچنین ساخت تابلو استیل داشته باشند. گروه تابلوسازی راما با توجه به داشتن تجربه و سابقه طولانی در عرصه طراحی و تابلوسازی، همواره می توانند پاسخگوی نیاز مشتریان خاص خود باشد.

آشنایی با توانمندی های تابلو ساز مجرب

تابلو ساز باید توانایی همکاری با تیم ‌های مختلف و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و همکاران را داشته باشد، تا بدین وسیله بتواند بر میزان تجربیات و مهارت خود بیفزاید. این چنین خدماتی در زمینه ساخت تابلو استیل، تابلوسازی چلنیوم، تابلو حروف برجسته و ... ارائه دهند. تابلوساز تبلیغاتی برای انجام کارهای خود به مهارت ‌های مختلف نیاز دارد. برخی از مهارت ‌های اساسی که یک تابلو ساز در راستای تابلوسازی تبلیغاتی باید داشته باشد عبارتند از:

آشنایی با نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی: تابلو ساز برای ساخت تابلو استیل، طراحی و ایجاد طرح‌ های تبلیغاتی باید به خوبی با نرم‌افزارهای مانند  Adobe Photoshop، Illustrator  و Corel DRAW آشنا باشد.

مهارت در برش و خم کردن مواد: تابلوساز باید توانایی برش دقیق و خم کردن مواد مختلف مانند استیل، آلومینیوم و PVC را داشته باشد.

تجربه در جوشکاری: اگر تابلو ساز قصد دارد تابلوها را با جوشکاری به هم بچسباند، باید تجربه و مهارت لازم در این زمینه را داشته باشد.

آشنایی با مواد و رنگ ‌ها: یک تابلو ساز حرفه ای باید دقت و دانش کافی در انتخاب مواد و رنگ ‌های مناسب برای تولید تابلو های تبلیغاتی ساخت تابلو استیل داشته باشد.

دقت و دقت: در تابلوسازی تبلیغاتی، هر جزئیات کوچک نقش مهمی در نتیجه نهایی ایفا می‌ کند. بنابراین، دقت در انجام کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

گروه تابلوسازی راما با کسب تجربیات فراوان توسط یک تیم تابلو ساز ماهر و توانمند، همواره قابلیت ارائه خدمات تابلوسازی به سبک های مدرن و امروزی می باشند. قابلیت طراحی و ساخت تابلو استیل و تابلوسازی حروف برجسته را در ابعاد و جلوه های نورپردازی خیره‌کننده دارند.

 گروه تابلوسازی راما

موبایل09122873629

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 55
نمایش همه
علاقه مندی ها ()